! VI BYTTER JULEGAVER TIL OG MED 13. Januar ! SE VORES VILDE PARTIVARE TILBUD VED OG KLIKKE "HER"

En del af at drive forretning er at yde god kundeservice!

Det forsøger vi at gøre både før – under og efter dit køb. Du kan via en af knapperne til højre tilmelde en retursag eller en servicesag, såfremt noget ikke helt er gået efter planen. Tjek venligst spamfilter, da dit svar kan være landet der.

Opret en retursag

Klik her for at oprette en retursag

Book service

Klik her for at oprette en servicesag

Har du spørgsmål til levering?

Hvor lang er leveringstiden og hvad er prisen for levering?

Vores leveringer af storkøkkenudstyr sker fra dag til dag og bestiller du inden klokken 10:00, vil du ofte få varen leveret dagen efter. Vi har størstedelen af vores varer på lager, med få undtagelser. Eks. vil du opleve at de mange 100 varianter vi eks. har af stålborde ikke er på lager allesammen. Er din vare ikke på lager vil vi, kort tid efter din gennemførte bestilling, kontakte dig med en forventet leveringstid og et alternativ som kommer tæt på, til hurtigere levering. Kan hverken leveringstiden eller alternativet accepteres bliver du naturligvis fritstillet for købet.

Prisen på levering afregnes på baggrund af den fragt-voloumen, som webshoppen regner ud. Når du har tilføjet de ønskede køb, beregner systemet en fragtpris ud fra den samlede mængde du har tilføjet. Nogle gange vil du altså oplevere at du ikke får en forøget fragtpris, ved at tilføje ekstra varer – hvis varerne kan pakkes sammen. Du trykker på indkøbskurven for at se fragtprisen.

Du er også velkommen til at afhente varen på vores lager i Ikast. Der er naturligvis ingen omkostninger forbundet med dette.

Hvordan leveres varen?

Mindre forsendelser af udstyr til storkøkken bliver ekspederet af GLS / Danske fragtmænd. Dette er forsendelse på mellem 0 og 30 kg. Forsendelser derover bliver fragtet af vores speditør Danske fragtmænd. Levering sker dagen efter afsendelse i tidsrummet 08.00 – 16:00. Vi anmoder altid danske fragtmænd om at kontakte jer 30 minutter før han er på adressen. Kunden har ikke krav på at blive ringet op – og vi kan ikke udstede nogen garanti herfor. Forsendelser med Danske Fragtmænd sker via lokale fragtmænd, som laver det der populært sagt hedder en kantstenslevering. Ind- eller opbæring er ikke inkluderet, men kan tilkøbes INDEN vi afsender varen. Kontakt os for en pris på netop din opgave.

Ved varer som skal sendes med fragtmand, husk da altid at tjekke varen for eventuelle fragtskader INDEN der kvitteres for modtagelsen. Er der fejl eller mangler bemærkes dette på selve fragtbrevet, det samme gælder såfremt leverancen har været udsat for tyveri. Fragtmanden er blevet bedt om at ringe til dig 30 minutter inden han ankommer på adressen, denne ydelse er kun et ønske og ikke et krav. Ved skjulte skader skal der ligeledes reklameres straks efter modtagelse og fejlen er konstateret. Tag gerne billeder af udstyret inden dette flyttes. Pak udstyret ud allerede inden kvittering på fragtbrevet.

Ifølge dansk CMR-lovgivning er det altid modtageren, som har ansvaret ved modtagelsen af godset! Reklameres der ikke rettidigt er retten til at gøre mangler gældende bortfaldet.

Ved hver levering er der inkluderet 5 minutter til aflæsning, ved overskidelse af denne tidsfrist vil speditionsfirmaet være berettiget til at udfakturere evt. mertid anvendt.

Fragtskade på min vare – hvad gør jeg?

Det er vigtigt at der reklameres hurtigst muligt overfor fragtmanden. Som udgangspunkt skal enhver fragtskade anmeldes ved modtagelse og noteres på fragtbrevet eller nægtes modtagelse. Er dette ikke sket skal der påråbes en skjult skade. Tag billeder af udstyret og undgå at flytte varen, så er der størst sandsynlighed for at kunne godtgøre kravet overfor speditøren. Billeder og anmeldelse af skaden kan sendes til wall@kpa.dk med reference til booking nr. eller leveringsadressen, samt dato for levering.