Behandling af personoplysninger – opfyldelse af kontrakt
I forbindelse med dit køb hos os har du indtastet en række personoplysninger. Herunder særligt:
- Dit navn
- Din adresse
- Din e-mailadresse
- Dit telefonnummer
- Dine betalingsoplysninger
Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med ekspederingen af dit køb, da det er nødvendigt for, at vi kan opfylde vores del af handlen, samt en begrænset periode efterfølgende, for at sikre os, at alt går, som det skal. Så snart der ikke længere er brug for denne information/data, så slettes den fra vores system.
Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma med henblik på levering af dine indkøb.
Behandling af personoplysninger – samtykke
Hvis du har sat kryds i boksen ”ja tak til nyhedsbreve”, behandler vi din e-mailadresse og oplysningerne om dine køb/registrering hos os, indtil det ikke længere er relevant. Det vil i praksis sige, indtil du gør os opmærksom på, at du ikke længere ønsker at modtage e-mails fra os.
Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Dette kan du enten gøre ved at benytte linket i bunden af vores e-mails eller ved at kontakte os direkte via. mail og oplyse, at du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve.
Datasikkerhed
Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.
Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant. Vi anvender tredjeparter til behandling af dine betalingsoplysninger og til håndtering af dine køb vha. vores CRM system. Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.
Oplysning, indsigelse, ændring, dataportabilitet og sletning
Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til
Kpa Gastro ApS / www.Wallshop.dk
CVR-nr.: 37976652
Rømersvej 33
7430 – Ikast
Tlf.: 20637360
E-mail: rasmus@cateringinventar.dk
Hvis der er fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige, ligesom du har ret til at få udleveret oplysningerne i et almindeligt format (dataportabilitet). Har du ønsker om ændring eller dataportabilitet, er du også meget velkommen til at skrive til os på ovennævnte e-mailadresse.
Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.
Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse ifb. med andre relevante oplysninger, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 6 måneder efter, at du har modtaget din vare/service.
Hvis du ønsker at trække dit samtykke til behandling af din e-mailadresse (så vi kan sende dig vores nyhedsbrev og relevante tilbud), kan det til enhver tid ske ved at trykke på et link i den enkelte nyhedsmail. Hvis du ønsker at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.
Cookiepolitik
Kontakt information / udgiver
Kpa Gastro ApS / www.gastrobutikken.dk
CVR-nr.: 37976652
Rømersvej 33
7430 – Ikast
Tlf.: 20637360
E-mail: rasmus@cateringinventar.dk
Introduktion – til dig der besøger os
Hos Kpa Gastro ApS arbejder vi med cookies på vores hjemmeside for at give dig en bedre oplevelse på vores hjemmeside og gøre det hele lettere for dig.
Cookies er et lidt mere kompleks begreb, men helt basalt er det små ‘programmer’, der indhenter data omkring din adfærd på en given hjemmeside. Vi benytter det bl.a. for at kunne se, hvor mange besøg der har været på vores hjemmeside og se, hvor mange undersider de besøger; for at kunne gøre brugeroplevelsen bedre. Der er mange steder, hvor man kan drage nytte af cookies, når man administrerer en hjemmeside.
Derudover samler vi også data ind fra vores hjemmeside, hvis du eksempelvis udfylder en kontaktformular; så gemmer vi denne data, så vi kan bruge den hensigtsmæssigt: altså for at kunne tage kontakten tilbage til dig.
GDPR / Persondataforordningen træder i kræft d. 25. maj 2018, og vi gør vores ypperste for at efterleve denne og sikre os, at din data kun bliver brugt til det, som du giver os samtykke til.
Vi prøver herunder at være så transparente, som vi kan for at give dig et godt indblik i, hvordan vi indhenter din data, og hvordan vi håndterer den.
Det er vigtigt at forstå, at du altid er velkommen til at skrive til os for at stille spørgsmål til vores cookie og privatlivspolitik.
Hvad indsamler vi?
Vi indsamler kun den data, som du selv giver samtykke til, når du besøger vores hjemmeside.
Vi kan spørge dig efter: